BMC heeft een aantal services al op de plank staan in hun portaal. Door het aan te vinken is het mogelijk hiervan gebruik te maken. Je moet dan denken aan domeinen welke voorgedefinieerd zijn: Request New Password, etc.

Standaard services:
– Workplace Chatbot
– Predictive Inteligence
– Cognitive Micro-Server -> IBM Watson

Best of Breed partnership, dus gekozen voor IBM Watson  

Ze maken gebruik van Watson Assistant en Watson Discovery

1 van de mogelijkheden is een integratie met inkomende mail vanuit een servicerequest door Watson laten analyseren. AI kan antwoord geven vanuit een knowledge base met mogelijke oplossingen.

Wat ze niet hebben is: meerdere talen ondersteunen. Het zou mooi zijn om een taalkeuze te maken vanuit “language detection” en dan omschakelen naar de juiste catalog.

Ze hebben een “service catalog” die klanten zelf kunnen beheren. Hierin kan men eigen flows definïeren.

Het idee is om chatbots door fases laten gaan: pregnant, toddler, teen, adult

Implententing chatbot door onderstaande draaiboek:
– planning
– implementing
– monitoring & improve ( dit is een continue proces )

Visits: 124

By angioni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.